Eddy Vandenberghe......Scheppend kunstenaar..
welkom op mijn website.
Kijk voor de reeds geboekte evenementen ,op de pagina "kunstmarkten en expo"..
vol inspiratie , en met veel goesting ,kijk ik zelf al uit naar de nieuwe creaties..
U kan ook altijd mijn kunstatelier bezoeken, op afspraak..
het atelier is gelegen in de ardooisesteenweg 311 te roeselare..
vrije ingang..allen welkom..(tel: 0479/994866),wel graag een seintje vooraf..
Kijk eens op de pagina van de kunstmarkten ,voor de geplande evenementen.
Volgende afspraak is "Kunstsporen": een evenement vol kunst ;op diverse locaties..
Voor mij is dat "Dominiek Savio vzw" in Hooglede..
Dit in het eetcafe en bezoekerscentrum..
Koolskampstraat 24/37 8830 Hooglede..
dit de zaterdag 20 juni 2026, en zondag 21 juni 2026..
ik zal aanwezig zijn ,met enkele mooie werken, en toch ook proberen van actief bezig te zijn..
als je aanwezig bent mag je gerust bellen..
Volgende maand is het in "menen" te doen.op zondag 5 juli 2026...vanaf 8.30u..tot...
later op 25 juli 2026 is het een kunstmarkt te Nieuwpoort..later meer..
groetjes eddy..
